Als u een internetabonnement afsluit bij Tele2 dan kunt u direct uw persoonlijke e-mailadres aanmaken. Alle gegevens van uw e-mailaccount ontvangt u per post van Tele2. U kunt direct inloggen op uw eigen Tele2 webmail via onze website. U kunt de webmail gebruiken voor het versturen en ontvangen van e-mails. U kunt helemaal zelf uw eigen e-mailaccount aanmaken. Zo kunt u een professioneel e-mailadres aanmaken voor het versturen van e-mails voor bijvoorbeeld sollicitaties. Het enige wat u nodig heeft is een internetabonnement bij Tele2 om uw eigen mailaccount aan te maken.

Tele2 webmail inloggen en wachtwoord resetten

U kunt via onze website direct op de Tele2 webmail inloggen. Het enige wat u nodig heeft is een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gegevens heeft u vaak per post ontvangen. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u ineens uw wachtwoord bent vergeten. Dit is heel erg vervelend, maar gelukkig kunt u via de link op onze website opnieuw uw wachtwoord opvragen. U kunt met uw e-mailadres een nieuw wachtwoord aanvragen.

Storingen? Neem contact op met Tele2

Natuurlijk kan het weleens gebeuren dat de Tele2 webmail ineens uitvalt. Je kan geen mails meer versturen of ontvangen. Natuurlijk kunnen er even lokale storingen bij Tele2 zijn. U kunt via onze website kijken of er inderdaad storingen zijn. Als er geen storingen zijn dan kunt u het beste contact opnemen om het probleem te achterhalen. De vriendelijke klantenservice van Tele2 helpt u graag om eventuele storingen op te lossen zodat u weer mails kunt versturen en ontvangen.